mereka yang baik hati

Wednesday, July 15, 2015

begin again!

ASSALAMUALAIKUM..


okey hai. first of all. rasanya dah lama gila tak menulis.
since, stpm pastu kerja part time, pastu masuk U, serious
takde masa nak menulis. ni pun terasa nak menulis balik
sebab kat sini jela tempat aku bercerita since aku dah jadi
pendiam sekarang ni. LOL. takde laa, dari dulu sebenarnya
kat sini aku meluah. tapi sebab takde masa, jadi banyak yang
aku pendam. kalau ade masa, memang kat sini laa aku tulis.

actually join blog ni since tingkatan 4 lagi, tahun 2010 that
time. banyak jugak aku post tapi aku dah buat some clearance
kat blog ni. banyak post yang aku delete sebab memori daun
pisang yang aku tak nak ingat dah. cewahhh. dulu blog ni
banyak aku cerita pasal someone yang aku dah malas nak ingat,
jauh sekali untuk fikir. lantak dia laa, nak mati pun aku tak kisah
dah. cehh.. nampak tak dia punya benci macam mana? haha. tak
laa, dah bole maafkan kot cuma sakitnya tuh disini tu ade lagi.
hahaha. satu satunya benda yang aku takkan mudah lupa dan
akan ingat sampai mati. sakit weyy. mengguris, terguris, diguris
ehh semua laa. macam ade pepatah inggeris, 
"I forgive a lot but I never forget what's said and done" 

berdendam tu tak laa. tapi rasa menyampah kot. kalau bole
dah tak nak tengok muka atau TERjumpa sekalipun. memang
tak nak. pernah sekali terserempak, that time aku rasa nak
ikut jalan lain. bila member wujudkan balik cerita dia pun,
aku akan marah member tu suruh diam. hahaha. memang
dah tak nak cakap pasal dia! sekian.
btw, blog ni bukan aku buat untuk bacaan umum just untuk
aku bercerita sendiri perihal aku dan kehidupan.


aku adalah AKU, anda adalah ANDA

No comments:

Post a Comment