mereka yang baik hati

Saturday, January 8, 2011

HAPPY BIRTHDAY LATIFAH !

sebelah kanan yg baju warna kelabu tu la LATIFAH :)


salam. hari ni, sabtu 8 Jan 2011 merupakan hari jadi my bestie iaitu NUR LATIFAH BT ABD HADI ! and aku dgn geng2 telah pun berpakat nk wt suprise bday party utk tipah. dh plan sejak hari selasa kott. then ingt nk celebrate lebih awal around pukul 11am but we must go to the school for cocuriculum's activities until 12pm first. so plan ditukar ke pukul 12 lebih selepas balik dri koko. time hari rabu waktu agama, zaf dh tnye tipah, "free x sabtu ni? nk ajak main bowling" katanye *ayat poyoss je padahal nk celebrate bday die ! HAHA. then tipah ckp "bkn sabtu ni ade koko ke?" *agak terkujet jgk la zaf dgn pertanyaan die, sbb x dpt information lgi psal hari sabtu ade koko. then zaf berkata "kalu sabtu ni xde koko la, kita pergi bpmall main bowling, nk?" tipah pun dgn hati yg senang, setuju dgn rancangan zaf ! then zaf balik ke tmpt duduk die iaitu di sebelah aku. then aku, tnye zaf yg tipah ckp ape, zaf kata tipah on. so bincang psal kek plak. agak pening la nk memikirkan psal kek, sbb x tahu nk beli kt mne and x tahu nk mntk tlng dgn spe belikan. at last, lyanna sudi menolong. and tomoro is the time. pegi sek mcm biase utk aktiviti koko, kitaorg rancang, konon2 wt mcm xde ape2 psal hari ni. the best part is xde sorg pun yg wish "happy birthday" kt tipah. *act memang rancangan kitaorg pun. kitaorg konon2 wt mcm xde ape2. huhu. kesian tipah. sedih je muka. sorry tipah ! hoho. then dh nk balik, lyanna plak x bleh tlng beli kek sbb nk hujan, yela die balik naik moto, x memasal lenjun plak kang. huhu. so mntk pertolongan syarah utk belikan kek. aku, zaf, adik and tipah pegi ke bp mall dlu tumpang zaf. kitaorg pegi jln2 kt pacific jap, cari barang utk hias kelas *yg ni memang btul oke, bkn main2 or bkn saja2 nk jln2 dlm pacific. then adik pegi meet syarah di pintu masuk and mereka terus ke KFC. aku, zaf and tipah dtg kemudian. lepas je aku byr barang utk hias kelas tu, kitaorg dgn cepatnye terus ke KFC smpai tipah ckp "wei jln lmbt ckit la, penat aku" hehe. then smpai je kt KFC yg si syarah and adik dok tertutup2 kek tu. sekali tipah nmpk je kek tu, syarah and adik terus wish HAPPY BIRTHDAY TIPAH ! and.... tipah dgn gembira x terkata terus mengalirkan air mata, menangis. huh ! agak cuak la kitaorg bila tgk die nangis but kitaorg chill kn die. then aku dgn zaf pegi beli makanan and bru la celebration dimulakn. so conclucionnye, tipah sgt terharu dgn celebrate hari ni sehingga mengalirkan air mata. so HAPPY BIRTHDAY MY DEAR FRIEND, LATIFAH =).
p/s : sorry xde gmbr yg real celebration punye. so sorry oke ;) wsalam.
aku adalah AKU, anda adalah ANDA

No comments:

Post a Comment