mereka yang baik hati

Sunday, June 24, 2012

Form 6 lifestyle!





ASSALAMUALAIKUM :)


oke semua, nampak kan title tu? actually aku nak cakap yang
lifestyle Form 6 sangat sibuk. macam macam nak kena buat.
macam style U laa, cari maklumat tu, maklumat ni. hari hari
bukak computer. aku ni kalau dah bukak computer, tangan aku
mesti yang first bukak Facebook and Twitter. HAHA! Google
tu kendian aku bukak. bhaha.


memandang kan aku jadi ketua tingkatan, setiap pagi seawal
jam 7am aku dah kena ambil kehadiran pelajar pelajar. then
dalam 7.30am macam tu kena pergi office hantar kehadiran
pelajar dalam buku rekod. oke di sini hendak ku katakan,
office die sangat jauh dengan blok tingkatan 6 aku. 


everyday aku kena menapak ke sana yang jauhnye dalam 50-70m
kott. then x cukup dengan tu kena naik tangga lagi. fuhh memang
penat waa cakap sama luu. hari hari aku boleh turun kan kalori
dalam badan tanpa bersenam yang banyak. ahaha! turun naik tangga
je dah lima kali setiap pagi, campur ulang alik ke office 50m=100m.
belum masuk turun naik tangga untuk ke bilik kuliah. haa. can you
imagine? haha! kurus keding laa aku lepas ni weyy.


aku tak la pernah merungut sebab pegang jawatan ketua ni, tapi
aku agak penat laa sebab semua benda diserahkan ke aku. penolong
aku macam relax je, kalau aku bagi kerja kat die, buatnye.. masyaAllah
lembab jugee. sebab sibuk berbual dari buat kerja. adoii laa.


and aku dengan adik tak satu kelas, kitaorang just satu kelas dalam
subjek BM and Sains Sukan je. aku kelas 1 and adik kelas 2. aku
pun pelik kenapa aku boleh dicampakkan ke kelas 1 so jangan tanya
aku ea. ikutkan aku boleh dapat kot kelas 2 sebab aku just tukar subjek
Geografi kepada Sejarah.


kat sekolah aku, ade 2 package,
kelas 1 ade subjek P.Am, Muet + Sej, Eko, Seni. 
then kelas 2 ade subjek P.Am, Muet + Geo, Sains Sukan, BM.
masa isi borang pilih subjek, aku pilih yang no.2 cuma Geo tu aku tukar
Sej. so subjek 2 tambahan aku lagi, ade di kelas 2, tapi tak tahu laa kenapa
boleh ke kelas 1. haha. aneh aku. tapi tak ape laa, janji belajar kan.


so aku tak satu kelas dengan adik hanya untuk subjek Pengajian Am,
Muet and Geo, Geo aku tak ambik kan of course tak satu kelas. hehe.
adik ambik Geo, aku ambik Sej. oke la tu je aku nak story. byee :D


wsalam.

aku adalah AKU, anda adalah ANDA

4 comments:

  1. akak tu x dew la penat mana kita lagi penat duduk tingkat 4 naik turun naek dkt lima kali sama la mcm akak....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahai awak dah biasa kt situ, kak aliah baru lagi. hehe

      Delete
  2. keciknya font size,gua kena pakai microskop baru boleh baca.hehe
    salam 1 blogger dari gua :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa yeke? ok nanti tukar size font, sorry ye. ingat kan takde yg nak baca. hehe. ohh ok, salam 1 blogger :)

      Delete