mereka yang baik hati

Tuesday, June 14, 2011

happy birthday ZAFIRAH !

salam

hari ni hari jadi bestfriend aku, ZAFIRAH BT OMAR !
first of all, happy birthday my dear friend, may
Allah bless u, good luck in your life on
future and good luck for SPM.



ermm, seperti biase aku plan something yg special utk zaf.
hahaha. *special la sgt. huhu. aku plan nk baling tepung
kt zaf. act dri tahun lpas nk buat tpi aku plak x
smpai hati nk baling. and die pun selalu je
ckp kt org nk baling tepung time bday
org tu. akhirnye die ORG PERTAMA
yg kena. huhu



bermula la sebuah episode hari ini.
aku rancang dgn dieorg and mlm
smlm syarah call aku, tnye "jdi
ke x, nk baling tepung
kt zaf".



aku pun ckp la "jdi
. tepung nnti aku bwk".
so sesudah subuh aku prepare la
tepung dlm 1 beg plastik kecik
then masuk kn dlm beg.



org pertama aku tunjuk tepung tu lyanna sbb die ddk sebelah
aku pg td. tpi aksi baling membaling ni hampir2 x jdi
sbb aku x tahu nk baling tepung tu ble. last2 aku
terfikir yg zaf akan tukar baju utk ke K4. so
dlm hati aku berkata "wah ade chance ni"
huhu. habis je kelas lewat agama.
aksi bermula. huhu




aku tgk si zaf ni masih lagi duduk2, aku takut x sempat je nk
baling tepung tu kt die sbb takut ayah die tggu lama sgt.
dgn slamber and tunjuk muka xde ape2 *berlakon
aku bertnye pd die "kau apesal x tukar bju?
nnti bpk kau smpai kang, lme plak die tggu"
*haha padahal nk suruh die pegi bilik air
cpt2 supaya aku dpt baling tepung.



then aku nmpk je die pegi bilik air, aku suruh adik check, zaf ni
btul2 dh msuk bilik air blum. so aku dgn nadia prepare la
tepung kt tgn. nsib time tu die blum tukar baju. dgn
segera bertindak, aku dtg bilik air, dgn zaf
terkaku nmpk ade something kt tgn aku,
aku x ckp byk terus campak tepung
kt zaf. haha. then nadia plak
tlng aku smbung baling
tepung.




perghh, situasi time tu memang kelakar gile. si zaf terus lari masuk
bilik air smpai takut nk keluar. last2 terpaksa berlakon lgi
ckp la dgn die yg nadia dh xde *padahal nadia sorok kt
bilik air sebelah. die keluar je, nadia smbung
baling tepung lgi. then aku ambik ckit
tepung and ape lagi, aku sapu la
tepung tu kt muka zaf. HAHA.
damn funny oke !



erm muka pun dh mcm ape kn, putih2 tu. then die basuh la
muka die yg comot tu. hehe. so zaf, sorry to say
LUKENABEB plus BANG BANG BOOM ! HAHA
ape2 pun sorry la sbb baling kau dgn
tepung. hehe.




so happy birthday to youu. hope ni ade lah kenangan yg
paling best before kita tamatkan persekolahan kita.
lpas ni mesti dh jarang jmpe kn. and dh x dpt nk
celebrate mcm ni lgi. huhu. ape2 pun i wish
youu good luck ! ♥



wsalam

aku adalah AKU, anda adalah ANDA

notes : kesian zaf, thn lpas kena celet dgn krim kek berwarna pink yg warna tu sememangnye dibenci oleh die and aku. thn ni kena baling tepung plak. huhu. relax2, bwk bertenang, bwk bersabar. relax2 control jiwa. hehe ;P

No comments:

Post a Comment