mereka yang baik hati

Saturday, July 16, 2011

happy birthday NADIA !

salam.


post ni patutnye aku tulis pada mnggu lpas 10 july tpi aku terlambat
plak sbb busy xde masa nk tulis blog, balik sek pun ptg so memang
busy yg amat la. so sorry to nadia sbb update psal birthday kau
lambat sgt. even birthday kau dh seminggu aku tetap nk
tulis. huhuhu



oke lets start. pada 10 july yg lalu adalah birthday kwn baik aku iaitu
Nur Nadia bt Nasir (gmbr di atas). die ni dh mcm family aku
sbb die tumpang aku time blek sek then family die dgn family
aku pun dh knl. huhu.



memandangkan birthday die jatuh pd hari ahad so aku dgn kwn2 yg lain
plan utk celebrate birthday die hari isnin. so aku tempah cheese tart
kt mak cik aku. sedap ouh cheese tart tu. thankss to my mak cik.



then aku rancang nk bawa cheese tart je tpi si zaf ni x puas hati sbb
time birthday die yg lalu die kena kaw2 dgn kiteorg sbbnye kiteorg
baling tepung kt die time birthday die. and nadia ni la yg paling
byk baling tepung kt die. tup2 nadia kena blek. so zaf pun
bawa tepung nk baling kt nadia. die ckp dgn yg lain die
nk baling sekali. tpi aku kira selamat lgi la sbb x kena
hahaha. terima kasih ;P



lpas tamat waktu persekolahan kiteorg lepak kt pondok smbil buka
kotak yg berisi cheese tart. nadia pnye la happy dpt cheese tart
yg cantik and sedap tu. so kiteorg pun mkn la cheese tart tu.
lpas mkn, nadia ni pegi masuk kelas die jap sbb nk tukar
baju. then zaf dgn slamber naik atas. then.... ape lgi
upacara baling tepung pun berlaku la. aku x join, aku
stay kt pondok tu je. sbb aku xde mood nk join
baling tepung tu. syarah yg mula2 pegi tgk
upacara tu pun x sanggup nk tgk lama2
sbb takut die pun terkena. then
die turun bwh teman aku kt
pondok. huhu



so kiteorg decide x kena la kn baling tepung sbb kiteorg just lepak
kt pondok tu. tgh sedap aku berborak dgn syarah, aku perasan
nadia turun and pegang tepung, aku dgn syarah ape lgi...
lari la 1 sek. perghh x nk bengang plak ade junior2 tgk
kiteorg lari keliling sek. tpi aku kira bernasib baik
sbb aku x kena. nadia nk baling tpi aku tahan
tangan die. but die cepek ckit tepung
tu kt muka aku. oke la kn, xde r
teruk sgt. huhu



aku ingt dh hbis dh baling tepung, sekali tgk si zaf pegi kejar
si syarah 1 padang sbb nk tepung. tpi syarah x nk bg sbb
takut zaf baling tepung tu kt die. so syarah campak
beg plastik yg berisi tepung tu ke aku, nasib baik
la aku ni pro ckit bab tangkap2 ni. kalu x dh
terburai kott aku rse tepung tu kt jalan.
cehcehh :D



so memang best r time tu. best sbb main kejar2. haha.
tpi dgr citer lpas aku dh blek si syarah kena jgk
akhirnye tepung tu dgn zaf. hoho. kesian.
aku masih selamat kott. hehehe :D



wsalam.

aku adalah AKU, anda adalah ANDA



p/s : happy birthday Nur Nadia bt Nasir. may Allah bless u and good luck for SPM =)

No comments:

Post a Comment